کسب‌وکار

چرا داشتن وب‌سایت کسب‌وکار شما را متحول می‌کند؟ 

وب‌سایتدر طول سال‌هایی که ما به طراحی وب‌سایت برای کسب‌وکارهای مختلف پرداخته‌ایم، به این پی برده‌ایم که یک وب‌سایت حرفه‌ای و جذاب چگونه می‌تواند یک کسب‌وکار را یک مرحله به جلو ببرد. وب‌سایت دیگر یک گزینهٔ انتخابی برای یک کسب‌وکار نیست، بلکه ابزاری ضروری برای بقا و پیشرفت یک کسب‌وکار است.

 در این مقاله به بررسی دلایلی که وب‌سایت بر کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد می‌پردازیم:

وب‌سایت یکی از ابزارهای بازاریابی شما است.

از زمانی که برای اولین‌بار یک مشتری را ملاقات می‌کنید گرفته تا زمانی که آن‌ها به طور اتفاقی با صفحه اینستاگرام شما آشنا می‌شوند، برند شما همهٔ آن چیزی است که دارید. در هرگونه ارتباطی که با مشتری دارید باید برند خود را به بهترین نحو ممکن معرفی کرده و نشان دهید. از آن جایی که وب‌سایت یک ابزار برای معرفی برند شما است باید مظهری از برند و شخصیت خود شما باشد و آن را به‌خوبی نشان دهد.

وب‌سایت به شما فرصت به‌روزرسانی مدل کسب‌وکارتان را می‌دهد.

وب‌سایتفرض کنید که محصول مصرفی (به طور مداوم مصرف شده و نیاز به خرید مجدد دارد مثل صابون یا لوازم آرایشی) دارید که دو سال پیش آن را وارد بازار کرده‌اید، درحالی‌که شما فقط محصولاتتان را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهید، مشتری‌ها درخواست اشتراک‌های ماهانه یا سالانه را دارند تا مداوم مجبور به پرداخت مجدد نباشند.

ایجاد یک مدل کسب‌وکار اشتراک محور راهی عالی برای توسعه و رشد کسب‌وکارتان است. اما این نیازمند وب‌سایت است که قابلیت‌های لازم را داشته باشد و نیاز مشتریانتان را برآورده سازد. به‌روزرسانی وب‌سایتتان با این قابلیت، کسب‌وکار شما را کاملاً دگرگون می‌کند چرا که به شما توانایی خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان، جلب رضایت آن‌ها و کسب و درآمد مداوم و ثابت می‌دهد.

وب‌سایت به شما فرصت رشد کسب‌وکارتان را می‌دهد.

کسب‌وکارشاید به‌تازگی کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کرده‌اید یا در حال آمادگی برای آن هستید. یک وب‌سایت حرفه‌ای به شما فرصت یک شروع عالی را می‌دهد. شاید همین‌الان یک وب‌سایت دارید که یک یا دو سال پیش‌ ساخته‌اید و حالا که کسب‌وکارتان در حال تغییر و پیشرفت است دیگر چهره ی  مناسبی از کسب‌وکار شما نشان  نمی‌دهد.

 

فرقی نمی‌کند که می‌خواهید شروع کنید یا به دنبال توسعه محصول یا خدمات هستید و یا قصد به‌روزرسانی وب‌سایت خود را دارید؛ الان زمان مناسبی برای داشتن یک سایت جدید است، برای ادامه روند کاری خود نیاز به یک وب‌سایت با پتانسیل و بازدهی بالا دارید تا تأثیر به سزایی در کسب‌وکارتان بگذارد. یک وب‌سایت کاربرپسند باعث رشد کسب‌وکار و همچنین مانع ازدست‌دادن مشتری می‌شود.

چه چیزی طراحی وب‌سایت را حرفه‌ای و جذاب می‌کند؟

وب‌سایت ویترین آنلاین فروشگاه شما کسب‌وکاراست. در بیشتر مواقع اولین ارتباطی که مشتری با شما برقرار می‌کنید از طریق وب‌سایت است. تنها ۵۰ میلی‌ثانیه طول می‌کشد تا یک بازدید کننده نظر قطعی خود درباره وب‌سایت و یا برند شما را در ذهن خود شکل دهد و تصمیم بگیرد که از شما خوشش می‌آید یا خیر! پس مهم است که تأثیری به‌یادماندنی بر آن‌ها بگذارید. 

وب‌سایت باید به‌سادگی استفاده شود. برند شما را نمایش دهد و مطابق سلیقه مخاطب هدف شما باشد؛ کاربردی بوده و تمام قابلیت‌های مورد نیاز شما برای اداره و توسعهٔ کسب‌وکار را به شما بدهد. همچنین باید به سؤالات مشتریان شما پاسخ داده و مشکلات آن‌ها را برطرف کند. چرا به سراغ شما آمده‌اند و شما چگونه می‌توانید به آن‌ها کمک کنید؟ یک وب‌سایت خوب تمام این موارد و خیلی موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

 پس قبل از راه‌اندازی یا به‌روزرسانی وب‌سایت خود موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • شما چه انتظاراتی از وب‌سایت دارید؟ یعنی باید چه کاری برای شما انجام دهد؟
  • آیا نیاز به کنترل موجودی از طریق وب‌سایت دارید؟
  • چه روش‌های پرداختی در اختیار مشتری قرار می‌دهید؟
  • چه قابلیت‌های منحصربه‌فردی نیاز دارید؟ این می‌تواند شامل قابلیت خرید اشتراک، دریافت ایمیل مشتری‌ها، استفاده از چند واحد پولی یا گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل باشد.

کسب‌وکاردر نهایت باید بگوییم که ۹۴ درصد دیدگاه اولیه بازدیدکننده از شما به طراحی وب‌سایت بستگی دارد و این دیدگاه به میزان تأثیر همیشگی آن‌ها بر کسب‌وکار شما تاثیر می گذارد. اطمینان از اینکه بازدیدکننده با یک نگاه وب‌سایت و برند شما را به‌خاطر می‌سپارد زیرساختی برای رشد برند و کسب‌وکارتان خواهد بود. 

 همکاری با ما

هر مشتری نیازهای مخصوص به خودش را دارد. ما زمان زیادی ربرای شناسایی و بررسی آن‌ها صرف می‌کنیم تا بهترین راه‌حل را به آن‌ها ارائه دهیم.

پس از شناسایی نیاز، به شما کمک خواهیم کرد تا آن‌ها را به قابلیت‌هایی در وب‌سایت تبدیل نمایید و بعد از راه‌اندازی وب‌سایت برای مدیریت آن شما را همراهی خواهیم کرد. 

برای مشاهده خدمات مشاوره کسب‌وکار ما کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *