راه اندازی سرویس توزیع محتوای ابری

راه اندازی سرویس توزیع محتوای ابری

بدین وسیله به اطلاع عموم مشتریان گرامی می‌رسانیم کانون تبلیغات پاسارگاد به عنوان یکی از برترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات آنلاین همچون میزبانی وب سایت (هاست) و دامنه های اینترنتی در راستای سرویس دهی هرچه بهتر به شما عزیزان سرویس جدیدی بنام Cloud CDN (توزیع محتوای ابری) را راه اندازی نموده تا برای وب مستران و صاحبان وب سایت ها این امکان فراهم شود تا بدون نیاز به انتقال سرورهای میزبانی‌شان به ایران، وب سایت‌شان بر روی اینترانت ملی نیز همچنان در دسترس باشد!

از مزیت های استفاده از سرویس CDN می توان به سرعت بالاتر و پایداری بیشتر وب سایت بر روی شبکه جهانی اینترنت اشاره کرد چرا که مکانیزم این سرویس به گونه ایست که سرور شما بر روی چندین سرور دیگر که در کشورهای مختلف پراکنده و مستقر هستند به صورت آنلاین و بلادرنگ کپی شده و در واقع به جای یک سرور چندین سرور، اما همگام با یکدیگر در اختیار دارید!

بدیهیست که پیاده سازی این سرویس بر روی سایتتان باعث بهبود رتبه سئو نیز می شود زیرا منبعد سایت شما از نزدیک‌ترین سرور به بازدیدکنندگان نمایش داده شده و در نتیجه با سرعت بالاتری در دسترس عموم خواهد بود. البته از آنجا که محل استقرار سرورهای CDN شامل ایران نیز می شود بنابراین ترافیک مصرفی شما و کاربران ایرانی وب سایت شما نیز حسب سیاست های وزارت ارتباطات به صورت نیم بهاء محاسبه می شود.

شما عزیزان می توانید جهت سفارش این خدمات، سرویس CDN Service را از منوی خدمات و محصولات ما > دسته بندی سرور مجازی (VPS) در پورتال مشتریان به آدرس https://crm.pasargadmarketing.com/cart.php?gid=31 به صورت آنلاین ثبت سفارش نموده تا کارشناسان ما در کمتر از چند ساعت سرور هاستینگ شما را به شبکه جهانی CND متصل نمایند.

به یاد داشته باشید در صورتی که دامنه خود را از مجموعه ما (کانون تبلیغات پاسارگاد) تهیه نموده اید اینکار به صورت خودکار انجام خواهد شد، اما چنانچه دامنه خود را از مجموعه دیگری تهیه نموده باشید لازم است دسترسی پنل مدیریت دامنه را جهت به‌روزرسانی DNS های دامنه فوق از طریق سیستم تیکت برای بخش فنی ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *