بروزرسانی شرایط ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بروزرسانی شرایط ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بدین وسیله به اطلاع مشتریان گرامی می رساند پیرو سیاست های این مجموعه در خصوص ارتقاء کیفیت ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش به شما عزیزان، امکان ارائه خدمات فوق در کنار سیستم مکاتبات رسمی آنلاین (تیکت) که سابقا نیز در اختیار بوده، منبعد به وسیله هر یک از راههای ارتباطی تماس تلفنی، چت آنلاین و حتی ملاقات مجازی نیز میسر گردیده است.

همانگونه که مستحضرید عاملی که در گذشته باعث می شد تا امکان ارائه خدمات پشتیبانی از طریق تماسهای تلفنی، چت آنلاین و ملاقات های مجازی مقدور نباشد عدم امکان احراز هویت این عزیزان بود، این امر با توجه به اینکه در خدمات پشتیبانی تبادل اطلاعات محرمانه از جمله نامهای کاربری و رمزعبور، صدور دستورهای مدیریتی همچون تعلیق، فعال سازی و تغییر سطوح دسترسی سرویسهای فعال و… امری غیرقابل اجتناب است مسئله ای مهم و ضروری بود که خوشبختانه هم اکنون با راهکاری که در ادامه تشریح خواهیم نمود به طور کامل مرتفع گردیده است.

در این روش که مفصلا در صفحه پشتیبانی به آدرس pasargadmarketing.com/support در خصوص آن توضیح داده شده، کارفرمایانی که هر یک از پلن های پشتیبانی اختصاصی و یا ویژه برایشان فعال گردیده می توانند با داشتن رمز اختصاصی مربوط به خود به کمک هر یک از ابزار ارتباطی مورد نظرشان، درخواست های پشتیبانی خود را اعلام نموده تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مورد نظرشان را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است رمز پشتیبانی، شناسه ای یکتاست که کارفرما برای اولین بار از طریق سیستم تیکت آن را اعلام نموده تا در ارتباطات تلفنی، چت آنلاین و مراجعات غیر حضوری جهت احراز هویت از آن استفاده گردد.

در نظر داشته باشید با توجه به اینکه احراز هویت کارفرما با اعلام رمز پشتیبانی صورت می گیرد، بنابراین اکیدا توصیه می شود هرگز رمز پشتیبانی خود را با دیگران (حتی پرسنل زیر مجموعه خود) به اشتراک نگذارید و در صورت نیاز برای هر یک از پرسنل زیر مجموعه خود یک رمز پشتیبانی جداگانه با سطوح دسترسی مورد نظر تعریف نمایید.

در این خصوص خوشحال می شویم نظرات خود را با ما در میان گذاشته و در صورت وجود هرگونه سئوال یا اشکال آنرا از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما به آدرس pasargadmarketing.com/contact مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *