رفع اختلالات سرور هاستینگ ایران

رفع اختلالات سرور هاستینگ ایران

پیگیری اختلالات سرور هاستینگ ایرانضمن درود و عرض ادب خدمت مشتریان گرامی

بدین وسیله به استحضار می رساند پیرو اختلالات بوجود آمده در دیتاسنتر میزبان سرور هاستینگ ایران از بامداد روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ علیرغم پیگیری های شبانه روزی و تلاشهای بسیار متاسفانه مشکل هنوز به طور کامل برطرف نگردیده و شرکت سرویس دهنده اعلام نموده که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف سازی کامل این مشکل اقدام خواهد نمود.

بنابراین حسب تعهدی که بر گردن داریم ضمن بکارگیری هر آنچه در توان داریم، از شما عزیزان پوزش می طلبیم و از بابت وقوع چنین اتفاقی عمیقا متاسفیم. اخلاق حرفه ای ما چنین ایجاب می کند که آمادگی خود را برای انتقال وب سایت آن دسته از کارفرمایانی که با این مشکل مواجه هستند به سرور هاستینگ آلمان اعلام نموده و ضمن انجام رایگان فرآیند انتقال، دو برابر مدت زمان تحمل اختلالات را به مدت سرویس این عزیزان اضافه کنیم.

در نظر داشته باشید کلیه عزیزان می توانند در هر ساعت از شبانه روز مشکلات و درخواستهای خود را از طریق سیستم تیکت به آدرس https://crm.pasargadmarketing.com/submitticket.php با دپارتمان فنی و پشتیبانی در میان گذاشته تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و اقدام گردد. همچنین در صورت بروز موارد فورس ماژور می توانید با شماره تماس دفتر مرکزی که در صفحه تماس با ما به آدرس https://pasargadmarketing.com/contact درج گردیده در ارتباط باشید.

با سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *